Vil du klage over din nabo?

Inden du vælger at klage over en nabo i din afdeling, er det en god idé at forsøge at løse problemerne selv. Brug gerne vores otte gode råd til at forebygge og løse nabokonflikter.

#

 Inden du vælger at klage over en nabo i din afdeling, er det en god idé at forsøge at løse problemerne selv. Brug gerne vores otte gode råd til at forebygge og løse nabokonflikter.

 

Plus Bolig behandler alle klagesager alvorligt. Uoverensstemmelser kan dog ofte løses gennem dialog mellem de berørte parter. Derfor opfordrer vi til, at du først forsøger at tale med personen, inden du sender en klage.                                        

 

Kan problemet ikke løses, kan I søge hjælp hos Plus Bolig ved at indsende en klage. En klagesag kan være lang og ubehagelig, og oftest findes de bedste løsninger naboerne imellem.

 

Hvad gør du, hvis du ønsker at klage?

Du kan klage, hvis andre beboere ikke overholder husordenen eller andre regler i afdelingen. Læs derfor din husorden og får styr på reglerne, før du sender en klage. Handler sagen om overtrædelse af loven skal sagen anmeldes til Politiet.

 

Når du klager over en nabo, er du anonym. Du skal dog kunne stå ved din klage og være villig til at vidne i boligretten, hvis sagen kommer så langt.

 

Vi behandler kun skriftlige klager, som er udfyldt på vores klageblanket.

 

Du kan hente vores klageblanket her.

 

Klagen sendes til klage@plusbolig.dk eller afleveres på Alexander Foss Gade 7, 9000 Aalborg.

 

Otte gode råd til at forebygge og løse nabokonflikter

info

Sådan behandles din klage

info

Du kan hente vore klageblanket her

link