Lejebetingelser fælleshuset Tove Ditlevsens Vej: Generelt: Fælleshuset kan lejes af personer der er fyldt 18 år og bor På Tove Ditlevsens Vej eller Hostrups Have, Bakkegårdsvej/Købkesvej, Øster Sundby, Gartner Vænget, H.C. Andersensvej og Kålundsvej. Ved leje af fælleshuset til afholdelse af konfirmation, barnedåb eller bryllup, indgår den foregående dag omkostningsfrit i lejeprisen. Teamet skal kontaktes ved sådanne reservationer. Lejeaftalen er personlig og fælleshuset må derfor ikke videreudlejes. Fælleshuset er røgfrit. Lokalet indeholder service til 50 personer. Huset/lokalet er 114 m2, og der må af sikkerheds– og brandmæssige grunde max befinde sig 75 personer i huset på samme tid. Bordopstillingen der er godkendt af brandtilsynet, skal altid anvendes. Lejer er indforstået med, at den husorden, som er gældende for afdelingen, også gælder for fælleshuset, og lejer har ansvaret for, at denne overholdes. Fælleshuset må ikke anvende til kommercielt brug, herunder salg af div. ting, med mindre andet er aftalt. Fælleshuset udlejes ikke nytårsaften. Nøgleudlevering og brugsret: Nøglen udleveres på teamkontoret, Doravej 109, 9000 Aalborg i teamets kontortid, som du kan finde på vores hjemmeside, plusbolig.dk. Husk at medbringe bookingbekræftelsen. Udlevering af nøglen finder som udgangspunkt sted dagen før lejeperioden starter, dog fredag hvis lejen er lørdag, søndag eller mandag. Der kan dog indgås særlige aftaler. Ved leje af fælleshuset har lejer brugsretten til fælleslokalet inden for den aftalte tidsperiode, hvilket er fra kl. 10.00 til næste dag kl. 09.00, med mindre andet er aftalt. Afmelding/ophævelse af lejekontrakt:_ Såfremt reservationen ønskes annulleret efter fortrydelsesretten på 14 dage, skal dette ske skriftlig til udlejer. Afmeldes reservation senest 30 dage inden dato for lejeperiodens start, vil lejer få refunderet 50 % af det samlede lejebeløb samt depositum. Afmeldes reservationen færre end 30 dage før dato for lejeperiodens start, er det kun depositum der bliver refunderet. Aflevering af fælleslokalet: Prisen for leje af fælleslokalet er inkl. rengøring. Lejer skal dog selv oprydde og rengøre følgende: •Alle gulve fejes og støvsuges •Stole og borde tørres af og sættes på plads (se evt. plantegning) •Skraldespande tømmes og der sættes nye poser i (husk toiletspand) •Køleskabe og fryser tømmes og tørres af for madrester •Ovn, komfur og mikrobølgeovn, termokander rengøres (husk plader og riste) •Opvaskemaskinen tømmes og filtre renses •Alt service rengøres og anbringes på anviste pladser •Køkkenvask og køkkenborde rengøres •Oprydning på toiletter og skraldepose tømmes •Der ryddes op på udendørs arealer (affald, flasker og dåser) Ved mangelfuld oprydning og rengøring tilbagebetales depositum ikke. Det fulde depositum tilbagebetales til lejer efter endt leje, såfremt lejebetingelserne ved leje af fælleshuset er opfyldt. Hvis der er mangler eller skader, som er forårsaget af lejer, vil omkostningerne hertil blive fratrukket det indbetalte depositum. Ligeledes har udlejer ret til at opkræve ekstra betaling fra lejer, hvis omkostningerne til udbedring af skader eller mangler, som lejer har ansvaret for, overstiger det indbetalte depositum. Samtidig er lejer indforstået med at dække eventuelle lejetab, hvis skaderne eller manglerne medfører, at fælleshuset ikke kan udlejes til anden side. Teknisk info: Nøgler: Når fælleshuset forlades, gøres det modsatte: Hoveddøren låses. Nøglen sættes i låsen til venstre og drejes, til der er lys. Ved lejeperiodens ophør skal nøgle afleveres på teamkontoret. Vigtig: Alle døre og vinduer skal være lukket. Parkering: Der henvises til at gæster benytter parkeringspladserne ved fælleshuse eller parkeringspladserne langs Tove Ditlevsens Vej. Musik: Det er ifølge politivedtægten ikke tilladt at spille musik for åbne døre og vinduer. Musik må ikke være til gene for naboer og skal ophøre senest kl. 01.00. Handlinger/adfærd der er til gene for beboerne, genboer og afdelingens image, er ikke tilladt. Overnatning må ikke finde sted. Kontaktperson: Skulle der under lejeperioden opstå akutte skader uden for normal arbejdstid kan BELFOR kontaktes på telefon 44 54 37 53.